Gadżety reklamowe dla firm – notes reklamowy

Gadżety reklamowe dla firm – notes reklamowy

20 lipca 2020 Wyłączono przez Mark

Firmy, które chcą zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów i wypromować swoją markę, stawiają dziś na reklamę w Internecie. Marketing internetowy rozwija się bardzo prężnie, ale promocja w sieci nie każdej firmie przynosi równie duże korzyści. W przypadku firm nastawionych na tradycyjny model współpracy z klientem, a jednocześnie mierzących się z dużą konkurencją na rynku, niezbędne okazuje się drukowanie tradycyjnych materiałów reklamowych (ulotki, broszury, katalogi itd.) i gadżetów, którymi można obdarować klientów. Jednym z przykładów jest tutaj notes reklamowy.

Drobne upominki dla klientów

Firm nie stać na to, by obdarowywać klientów prezentami podczas każdego spotkania, niemniej drobne upominki warto mieć zawsze pod ręką. Gadżet reklamowy może otrzymać nowy klient, z którym uda się zrealizować pierwszą transakcję, albo każdy klient, który złoży wyjątkowo duże zamówienie bądź podpisze umowę o długoterminowej współpracy. Notes reklamowy czy inny gadżet jest wówczas formą podziękowania.

Drobne upominki mogą być wręczane klientom z okazji świąt, jubileuszów firmy, rozpoczęcia wakacji. Zawsze wtedy, gdy pojawia się okazja do świętowania i zbliża czas, który nazywamy okresem prezentowym. Co więcej – upominki od firmy mogą otrzymać również pracownicy.

Uczestnictwo w różnego rodzaju eventach

Gadżety reklamowe przydatne są również podczas organizacji różnego rodzaju pokazów czy eventów. Podczas takich imprez można poprosić o wypełnienie anonimowej ankiety, wzięcie udziału w konkursie albo ocenę próbki produktu. W podziękowaniu za wykonanie określonej czynności można obdarować potencjalnego klienta upominkiem reklamowym. Może to być notes reklamowy, długopis czy brelok.

Najpopularniejsze gadżety reklamowe – notes reklamowy

Gadżety reklamowe możemy podzielić ze względu na wartość i sposób pozyskiwania. Przykładowo wykonanie nadruku na koszulce, czapce z daszkiem czy kubku wymaga użycia specjalistycznego sprzętu, a co za tym idzie – nie każda drukarnia może podjąć się tego zadania. Mniej kosztowne i łatwiejsze do zrealizowania są zamówienia na papierowe gadżety reklamowe, czyli wszelkiego rodzaju kalendarze, adresowniki, notesy czy papierowe torby reklamowe.

Notes reklamowy to produkt, który nie tylko dobrze wygląda i promuje markę, ale jest gadżetem przydatnym. Klient obdarowany notesem raczej nie zdecyduje się na wyrzucenie przedmiotu, a będzie go używać do sporządzania różnego rodzaju notatek. Oczywiście ważne jest jak taki notes wygląda i czy sprawia wrażenie dość trwałego. Wydrukiem notesów reklamowych powinna zająć się drukarnia, która zapewnia wydruk wysokiej jakości.

Notesy reklamowe są doskonałym nośnikiem reklamy. Przyjmują niewielkie rozmiary i są użyteczne, a przez to wielu klientów przez cały czas nosi je przy sobie i rzeczywiście z nich korzysta. Tym samym zarówno klienci, jak i osoby, z którymi mają styczność, wciąż mają przed oczami logo promowanej marki.