Apartamenty hotelowe w Warszawie – jak reklamować hotel w sieci? Wskazówki.

Apartamenty hotelowe w Warszawie – jak reklamować hotel w sieci? Wskazówki.

3 grudnia 2015 Wyłączono przez Mark

Zacząłeś działać w branży hotelarskiej i próbujesz rozkręcić własny biznes, ale nie wiesz jak go skutecznie zareklamować? Wykorzystaj w tym celu Internet, który daje nieograniczone możliwości działania i dotarcia go ogromnej rzeczy odbiorców z całego świata! Dla tych, którzy dopiero zaczynają promocję firmy, mamy kilka wskazówek, dzięki którym osiągną świetne rezultaty w dość krótkim czasie.

 

Reklamowanie hotelu w sieci – wskazówki

  • Postaraj się o ciekawą stronę internetową, która będzie Twoją wizytówką w sieci. Zadbaj o dopracowany design, interesujący content i właściwe wyeksponowanie oferty. Witryna powinna być też moblina, żeby można ją było przeglądać na urządzeniach przenośnych i opatrzona pokaźną galerią zdjęć, na podstawie których przyszli goście będą mogli ocenić, czy chcą się zatrzymać w lokalu czy nie. Oczywiście możesz ją wykonać samodzielnie lub skorzystać z usług profesjonalnej firmy.
  • Reklamuj się na portalach branżowych i śledź opinie oraz oceny użytkowników, bo są cennym źródłem informacji. Dzięki nim dowiesz się m.in. co poprawić w hotelu, a czego nie zmieniać, bo spotkało się z dobrym odbiorem. Możesz również dodać firmę do stron, przez które od razu można zarezerwować pokój. Takimi miejscami są m.in. TripAdvisor i Booking.
  • Zainwestuj w reklamę w wyszukiwarkach. Może to być kampania AdWords bądź popularne ostatnimi czasy pozycjonowanie. Dzięki odpowiednim działaniom, osoby które wpiszą w wyszukiwarkę frazę apartamenty hotelowe w Warszawie dotrą na Twoją stronę, ale stanie się tak tylko wtedy, gdy zostanie ona uwzględniona w wygenerowanym rankingu stron. Efekt taki można osiągnąć właśnie przez wspomniane wyżej linki sponsorowane (Google AdWords) lub prowadzenie szeroko zakrojonych i złożonych działań SEO.
  • Wykorzystaj możliwości social mediów, na których mnóstwo czasu spędza ogromna ilość Twoich potencjalnych klientów. Ważne jest tylko, aby wrzucane na profil treści były ciekawe i przydatne dla użytkowników. Firmowy profil możesz również wykorzystać do informowania ich o promocjach, rabatach, nowościach itp.
  • Kieruj swoją ofertę do sprecyzowanego grona odbiorców, ponieważ wtedy wydźwięk reklamy będzie skuteczniejszy, a ilość zamówień większa. Lepiej bowiem trafić do 100 tysięcy osób, których oczekiwaniom będzie odpowiadać nasza oferta niż do miliona tych, którzy w ogóle nie szukają noclegu.